miércoles, 21 de mayo de 2008

Bones festes!


4 comentarios:

Gemma dijo...

Wow! Que bé! Jo no l'empr casi a nes blog aket...m'agrada molt més es flickr! jajaja Però ses fotos aki keden com més ben presentades! jeje M'agrada molt sa foto des cartell t la vas currar molt! I ja he vist es guanyador...jiji És una sombra! jeje No està del tot malamnt pro li falta vida, segons es meu punt de vista hauria de ser un cartell més alegre per unes festes...jajaja Quin rollu que t'he fotut! Ara et telefon! Muà!

Gemma;)

Pili Enrich dijo...

Wooo!!! na Silviaa!! jijiji, jo tik molt bé, tu k tal x barna?? no fa molt taves x aki i t vam veure amb n'Ana, a nes coxu amb na Clara i t vm saludar.. xo no ens vas dir res, pillina! XDD

Molen ses teues fotos, vaig veure s flick i m'agraden molt!! :D

muakis pexiosa!!! ^^

moonspace dijo...

cariñuuuuuu!!
cuanto tiempo!!!
moltes graciessss
jejeje

ara mateix tagrec i anam comentat q segur q ens sorprens amb ses teves obres dart
un besitu princesa!

Anónimo dijo...

jei jei st. joan!