martes, 3 de junio de 2008

Con la banana hablo yo!


2 comentarios:

moonspace dijo...

ole reina!
ostres q bona na clareta amb es platanomobil!
jajaja
ja veus,jo me tornaria loka un dijous per alla replegant coses...!
com estas tia? q ets per aki?¿?

avam quan ens veim no?

muaaaaaaaaaaa xoxi

Anónimo dijo...

ajaj na clara.
pues es que sa gent no te sensibilitat mira que tirar una reliquia com aquella a nes fems, a jo m'agrada rescatar coses des fems encar q a bcn es mes emocionant q aqui, si vius a bcn i no rescates res de's fems es com si no hi visquis!
pero tu ja has acabat es curs o que?
si te vaig veur emolt enfeinada i clar amb sa massa de gent que hi havia i jo estant a nes troç oposat a tu pues m'era impossible poderte saludar pero ja te vaig veure ja a tope fent fotos jaja
si ha fet mal temps si aquestes setmanes pero aquests dies HACE CALOR! HACE CALOR! ESTABA ESPERANDO QUE CANTES MI CANCIÓN... como sigue? fiu fiu prest solet platjeta borps enclitat i demes tocades de lo que no sona!
si te torn trobar pues ja atravessare totes ses masses humanes que me trobi i te saludare com deu mana! un beso artista
i si jo tb tenc ganes de tornar a nedar pq de nedar ja vaig nedar per setmana santa a n'es talaier pero va ser una temeritat pq es memec va ser gros, encara que ho tornaria a fer mil vegades pq surts amb sa pell fina com es culet d'un bebé jaja
un beso sylvia!